Status
Doakan semua murid 6 Cekap dapat 5A ya :)..Thank you ,

BefhuDEI

 Skang baru Aineen tau knpe Aina,Aisya,Dafina delete blog dorang,.. rupa-rupanya kene hack,JAHAT betul hacker tu, tak silap Aineen, Aina citer yng tajuk blog Aina dah tukar jadi Aina bongok, Dafina pulak, Dafina gedik, JAHATNYERRRRRRRR! D:<

Takpa,takpa kau hacker, nnt kau trimalah balasannya, knape kau jeles sngt ngan dorang..haish, dunia..dunia.. -,-

Cuti skolah dah start kann?. Minggu ni ada kelas tmbahan, Aineen gi ari Isnin je sbb Selasa kena gi KL, ada emergency, asyik ponteng jer, hish =-=

Hari ni pulak, ada sedara dtng,nak tau sebab apa? Xpayah la, :p

UPSR= And again, i forgot how many days left, -,-

No comments:

Post a Comment

Budak Comel sila komen baik baik ya. :)