Status
Doakan semua murid 6 Cekap dapat 5A ya :)..Thank you ,

Monday, Tuesday ,Wednesday, blablabla

Assalamualaikum!

Yeah, dah sekian lama Aineen tak post, ni pon BFF Aineen (Hanis) suruh buat tutorial. Nak buat tutorial ape jek? Tutorial blog dh lama dh lupa. Tutorial tudung boleh laaa :3 . Okey, Aineen nak crite jap.

Isnin lepas. Aineen hias cupcake. Best gilerr! Pastu Aineen bagi la cupcake tu kt org lain. Ada 4 cupcake. Aineen makan satu jeeee xD. Mana larat nak makan semua. Dahla manis.

Pstu dh habis, masuk kelas lhaa. Apa lagi, kawan-2 Aineen yng duduk dekat ngan Aineen , masukkan yang hiasan untuk cupcake yang biji-2 warna-warni tu dlm air. Bau dia.. perghh... xD .. Takde keja katakan....... 

Pastu ada satu ni. Pentomin. Atau teater. Atau drama. xD . Aineen tengok la skejap. Besttt! xD.. Tapi masa tu dorang berlatih je. :3 . Okey pe. .

Lepastu kan lepastu kan. Semalam (Khamis) ada kursus jenazah. Belajar cara-2 menguruskan jenazah. Lepas habis ceramah dripada ustaz. Kitorang kena buat kumpulan. Kitorang pulak kena uruskan jenazah. Aineen kena berlakon jadi jenazahnye..haihhh =="..Tapi ok laa. takyah susah-2 nak balut-2 pebenda...baring jerrr xD

Skang kat skolah Aineen musim batu seremban. yep. lelaki pon main. Sporting per.
Cikgu plak. Buat dek je. Yela, xD

Sebenarnye banyak gila aktiviti kat skolah. hehe. tapi kalau crite, smpai esok x habis kott.

Okey, Tadi, guru kelas Aineen (Cikgu Zahar) ada cakap nnt nak wat carnival untuk minggu sains dan matematik. Carnival tu ada parachute , rumah hantu, naik kuda, memancing ikan keli, paintball (YEAHH!!) dan lain-2! 

Aineen ngan kawan-2 Aineen rancang nak masuk rumah hantu dulu :D

No comments:

Post a Comment

Budak Comel sila komen baik baik ya. :)